utorok 3. júla 2012

36.časť


Sobota ráno. Bola som prekvapená, že som vstala tak zavčasu. Vošla som do sprchy a vychutnávala si jemnú arómu ruží a santalového dreva z telového šampónu. Ked som vyšla, zabalila som sa do teplého flanelového županu, a vlasy som si omotala do uteráka. Carly sa pomaly zobúdzala, ked som vošla do izby.
"Dobré ráno, čo si tak skoro hore?" Zamrmlala a pretierala si rozospaté oči.
"Aj tebe, neviem nejako mi pár hodín spánku stačilo," zasmiala som sa.
"Fajn, mohly by sme sa ísť niekam naraňajkovať?" Opýtala sa ma a mierila do kúpeľne.
"Jasné," otvorila som šatník. Obliekla som si bledo-hnedý volnejší sveter, svetlé tyrkysové džínsy, hnedé čižmy a vytiahla som čiernu kabelku. Vlasy som si išla vyfénovať a s kulmou som si ich mierne natočila. Na tvár som si naniesla len jemný make-up. Na pravú ruku som si dala zlatý náramok, na lavú hodinky a drobnú bižutériu. Vlasy som si ešte zalakovala a do tašky som si dala mobil, kozmetickú taštičku, vreckovky, doklady a peniaze, klúče a ostatné drobnosti. Obliekla som si tmavo hnedý kabát a v tej istej farbe aj dlhý hodvábny šál, ktorý som si požičala od Carly. Bežne sme si vymieňali veci. A tak, ked ja som si zobrala šál, Carly si požičala čierne čižmy na opätku. Bola zladená celá do čierna okrem modrých džínsov a červených pier, ktoré tak rada nosí.



Ked sme išli ulicou a rozprávali sme sa, prešli sme okolo novinového stánku. Carly odrazu zastala a nebyť jej, ani by som si to nevšimla. O Harrym som jej povedala a brala to normálne. Zmätene som sa za ňou otočila, čo ju tak zdržalo a pozerala sa raz na mňa, potom na stánok a opäť na mňa. Podišla som k nej a uvedomila si načo sa pozerá. Najviac ma zaujal Daily Mail, kde sme boli na titulnej stránke. Na ostatných časopisoch sme boli na nemalých fotkách na titulnej strane. Rýchlo som týždenník schmatla a prelistovala sa na dvojstránku kde bol článok. Titulok znel: "Dalšia zo zástupu Harryho obdivovateliek?" Písal sa tam takmer celý môj životopis od krajiny s ktorej som, až po školu na ktorú sem chodím. Nemala som záujem čítať celý článok, len som ho prebehla očami. Čakala som v pár časopisoch o Harryho novej priateľke v krátkych odstavcoch no vôbec nie o tom, že sa o mňe bude písať po celých dvojstránkach. Ved som predsa vôbec neni slávna. Prešla som další časopis, kde stálo:
"Harry Styles, spevák zo skupiny One Direction sa včera večer na gala párty ukázal s novou priteľkou. Niet divu, že mu počarovala hviezda prestížnej tanečej školy s talianskymi koreňami. Podla našich informácií sa s exotickou hnedovláskou spoznali, ked tancovala na akcií po boku známej skupiny."
Exotická?! Bola som mierne rozhorčená. Boli tam fotky z akcie o ktorej sa tam písalo a naše fotky ako nastupujeme do auta zo včera večera.
"No, ja si myslím že to vystihli," podotkla z úsmevom Carly, ktorá mi stála pri ramene a čítala spolu so mnou.
"Čo ako?" Nechápala som.
"Celý ten článok, myslím, že to mohlo byť aj ovela horšie."
"V niektorých to aj horšie je, ale máš pravdu, asi si na to budem len musieť zvyknúť," vyslovila som Danieline slová.
Zaplatila som za časopis, ktorý som mala v pláne ukázať Harrymu. Práve ked som naňho myslela mi odneho blikla smska: "Dobré ránko zlato, prídem po teba o hodinu súhlasíš?"
Odpísala som mu a mobil vložila naspäť do tašky. Vošli sme do malej reštaurácie a objednali si.

Po asi hodine sme dorazili pred internát, kde už Harry čakal vo svojom čiernom aute značky Range Rover. Rozlúčila som sa z Carly a nastúpila do auta.
"Ahoj, honey," usmial sa a natiahol sa poza volant po pusu.
"Ahoj," odpovedala som mu z úsmevom, "videl si už najnovšie novinky?"
"Nie," zamračil sa, "prečo?" Podala som mu časopis a zo záujom si nalistoval článok o nás.
"Fú," zasmial sa, "to o tej exotickej kráske je dobré. Všetci mi ťa budú závidieť," podpichoval ma z úškrnom.
"Čo si tým chcel naznačiť?" Zdvihla som napodobňujúc urazenie obočie.
"Len to, že mám najkrajšie dievča v celom Londýne," zasmial sa a dal mi letmý boštek na pusu.
"To aby som na ulicu nevyšla nenamalovaná," zašomrala som.
"Si velmi zlatá ked to robíš," zabával sa na mne.
"Čo ako?"
"Ked sa urážaš," usmial sa a naštartoval auto, "si krásna aj bez toho, že by si bola vymalovaná."
"Šetri si lichôtkami Harold," zasmiala som sa na tom ako sa zamračil pri tom škaredom oslovení.
"Pre zmenu si teraz urazený ty?" opýtala som sa so smiechom.
"Nuž, poznám niečo po čom by som sa možno odurazil," zaklipkal očami a šibalsky sa usmial. Nahol sa ku mne a zatlačil ma do sedadla. Jednu ruku si vplietol do mojich vlasov a pobozkal ma.
"Krásne voňiaš," zamrmlal z úsmevom ked sa odťahoval.
"Ehm," trochu som za zasmiala, "kde ma to chceš zobrať?"
"Na prechádzku," usmial sa a konečne sme sa pohli z parkoviska.

Ruka v ruke sme sa prechádzali popri rieke Temža, presne tam, kde som bola aj s Thomasom. Spomienky naňho som radčej hned zahnala. Po ceste nás zastavilo pár dievčať, ktoré si od Harryho prosili podpisy a niektoré aj fotku. Trpezlivo som vždy počkala. Niektoré sa zvedavo otáčali a hladeli s neskrývaným prekvapením, ked si Harry so mnou preplietol prsty. Vonku bol studený vietor a preto Harryho teplo bolo o to príjemnejšie. Presvedčil ma, aby sme si urobili pár fotiek. Plánoval to už skorej a tak si doniesol aj svoj Nikon. Fotenie mám rada, aj ked radčej fotím všetko ostatné ako seba, ale súhlasila som. Väčšinu času chcel, aby som mu pózovala a ked mi ukazoval fotky, neboli také hrozné ako som si myslela. No s radosťou sa so mnou odfotil aj on a na väšine ma bozkával.
"Dúfam, že tieto fotky sú čisto súkromné," prižmúrila som naňho oči a namierila ukazovák.
"Výlučne len do mojej osobnej zbierky," zasmial sa. Odrazu vytiahol mobil a pritisol sa ku mne.
"Pod, chcem mať aj v mobile," usmial sa.
Ked sme sa odfotili, niečo začal do mobilu ťukať a na tvári mal zvláštny usmievavý úšklabok.
"Čo to robíš?" Objala som ho zozadu okolo pása a postavila som sa na špičky aby som videla ponad jeho plece. Bol prihlásený na twitteri a videla som ako pridáva našu fotku.
"Nebude ti to vadiť však zlato?" Otočil hlavu a dal mi pusu na čelo.
"To naozaj všetci musia vedieť, že s niekým chodíš?" Odpovedala som otázkou.
"Uhm, chcem aby ťa fanúšičky videli, a aj tak to už vedia. Nech to je oficiálne," s úsmevom sa vymanil z môjho objatia a chytil ma okolo pása.
"Fajn, tá fotka je v pohode," odpovedala som a dal mi dakovnú pusu.

Išli sme sa naobedovať a Harry potom musel ísť do štúdia.
"Ešte ti dnes zavolám, dobre?"
"Okej, maj sa." Dal mi dlhú pusu až som sa musela odtiahnúť.
"Tiger, ešte musím aj dýchať," zasmiala som sa.
"To aby mi vystačilo do zajtra," usmial sa a pri vchode do internátu som mu ešte zakývala.

Zbytok poobedia som volala s An a Bel. Rozprávali mi, že starký prerábajú staré izby pri dome. Vraj tam budú hosťovské izby. No urobili mi prekvapenie a povedali mi, že ked sa mi bude páčiť, prerobili jednu izbu pre mňa a nasťahovali doň aj nábytok zo starej izby. Z fotiek, ktoré mi poslali, som bola unesená. Hlavne z mojej izby.


                                                                       Nová izba

2 komentáre:

  1. !!! nom konečne sú spolu.. práve som sa dostala na net (oficiálne)
    v tak dobrom svetle ho opisuješ že jaajj :D
    spomenieš aj to ako boli vlietadle ?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och D aspoň konečne viem že žiješ :D
      na to som aj zabudla ale určite to do nejakej časti dám.. hádam by si bola aj rada keby spolu skončia :) :D ..som rada že sa zatiaľ páči :)

      Odstrániť