nedeľa 1. júla 2012

35.časť


Nohy som mala ako dva velké, opuchnuté balvany. No predsa som sa zvalila na svoju internátnu postel s úsmevom. Premíšlala som odkedy som sa s ním rozlúčila. V podbrušku som cítila jemné šteklenie a pripadala som si ako idiot, kedže som mala ústa ešte vždy roztiahnuté v širokom úsmeve.

Ked sme sa od seba odtrhli, bola som aj rada aj nie. Bol to celkom nový pocit čo som zažívala. Taký, ktorý sa nedal s časti opísať ani pochopiť. K Harrymu ma niečo tiahlo, no presne neviem čo. Vedela som len, že ma veľmi priťahuje. Jedna známa varieté speváčka raz povedala "bozk od muža je jeho podpisom". Ak to bola pravda, potom sa Harry podpisoval ako Pán Bozkov. Ked sme sa od seba vzdialili, nevedela som čo povedať. Harry sa mierne zasmial a ulavilo sa mi ako situáciu odlahčil.  
"Prečo sa smeješ?" Opýtala som sa z úsmevom.
"Pretože som to chcel urobiť už dlhšie, a teraz. No.. neviem čo mám povedať," stále mal úsmev na perách.
"Ach. Som rada, že sa ti to splnilo," povedala som trochu dotknuto ani neviem prečo. Otočila som sa a chcela odísť.
"Počkaj, prepáč. Nechcel som aby si sa urazila."
"Neni som urazená," zamračila som sa. Lišiacky sa na mňa usmial a opäť priložil svoje ústa k mojim. Chvílu som ich mala zaťato zavreté a nemienila som mu len tak urobiť po vôli. Jemne mi hryzol spodnú veru, načo som mierne vzdychla. Ako inak, viac nepotreboval. Takto postupoval takmer celý večer. Ked sme prišli k ostatyným, chytil mi ruku a privinul si ma k sebe. Bola som prekvapená ale príjemne. Potom mi pred všetkými dal pusu a úškŕňal sa ako výherca, ktorý vyhral loto. Alebo ako naparený kohút ktorý sa predvádza pred sliepkami.
"Správaj sa slušne," napomenula som ho a slabo buchla lakťom do boku.
"Dobre, dobre. Rád sa predvádzam, prepáč," povedal so smiechom.
Väčšina sa úškŕňala od ucha k uchu a ten zbytok nám zagratuloval a povedal lichôtky ako "Nech vám to vydrží", "Ste pekná dvojica" a podobne. Zayn ktorý spolu s Niallom už čo to vypili, sa tvárili naoko pobúrene. Zayn mi na gratuláciu chcel dať pusu na líce, no v poslednej chvíli zamieril na ústa a s našpúlenou pusou mi nemotorne dal mlaskavú pusu.
"Och Zayn! To bolo nechutné," povedal znechutene Louis a ešte bližšie si pritiahol Eleanor.
"Ja ťa zabijem, okamžite od nej vypadni!" Odsotil ho Harry a zamračil sa naňho. No Zayn sa nadalej tváril spokojne a smial sa na Harryho mrzutosti. Nakoniec vybuchli do smiechu všetci.

Asi okolo pol jednej ráno sme sa už zberali na odchod. Aj preto, že Zayn spolu s Niallom už mali v sebe dosť alkoholu no hlavne aj od únavy. Harrymu som dala pusu a popriala som mu dobrú noc. Ked som sa otočila a chcela nasledovať Lili spolu s chlapcami, chytil ma za ruku.
"Počkaj pod s nami, chcem aby všetci vedeli, že mám, dievča," široko sa usmieval. Bola som trochu znepokojená. "Harry, nemyslím si, že je to dobrý nápad. Ved sme spolu len pár hodín. Myslím, že by bolo omnoho lepšie nechať to na prirodzený vývoj udalostí. Nech sa to dozvedia nenútene, okrem toho.." Priložil mi prst na ústa a ťahal ma zo sebou. Rýchlo som zakývala Lili na pozdrav a bezmocne sa vliekla za Harrym. Nemala som z toho dobrý pocit. Kabát, ktorý som mala v ruke som si obliekla a pevnejšie som zvierala kabelku. Pri presklených točitých dverách som išla s Harrym posledná a srdce mi išlo vyskočiť. Ked fotografi pozreli kto vychádza okamžite zbistrili pozornosť. Chcela som sa tváriť nenápadne, no to že som išla s Harrym po boku a išli sme posledný na nenápadnosti nepridalo. Okázalo mi chytil ruku tak, aby to bolo vidieť a pri blesku foťákov som sa musela Harryho chytiť aj druhou rukou ako by to bola moja kotva. Moje oči doslova žiadali aby prestali tie blesky kmitať pred mojimi zreničkami. Ako sme kráčali oslepujúcim svetlom, novinári sa prekrikovali v kladaní otázok. Nikto im nevenoval pozornosť a všetci nastupovali do pristaveného auta. Konkrétnejšie, bola to čierna dlhá limuzína. Ked sme nastúpili už aj ja a Harry ako posledný a zavreli sa dvere na aute, odlahlo mi. Po pravej strane sedela Danielle a po lavej Harry. Blesy neprestávali a pár odvážlivcov prišlo až k autu a pokúšali sa dostať fotku z vnútra auta. Obočie som mala zachmúrené a dýchala som trochu prerývane. Dlane sa mi potili, no aspoň vnútri auta bolo len príkre svetlo a blesky fotoaparátov neboli také silné cez čierne sklá. Dan mi jemne priložila svoju dlaň na moju.
"Na to si zvykneš," povedala chlácholivo. Poobzerala som sa po ostatných ako sa tvária. Liam ktorý sedel z druhej strany vedla Danielle a objímal ju okolo ramien sa na mňa pokojne usmial. Zayn spolu s Niallom oproti nám po pravej strane zaspali vedla seba. Louis ktorý sedel pred nami na lavej strane si niečo vyťukával do mobilu a Eleanor vedla neho sa na mňa pokojne usmiala.
"Premiéru máme za sebou," povedal Harry a preplietol si so mnou prsty.
"To dúfam," zamrmlala som.
Mala som rozporuplné pocity. No bola som si istá tým, čo mi Danielle povedala a zároveň som sa utešovala tým, že to už nebude také hrozné.

Okrem tohto incidentu som nemohla byť šťastenjšia. Po dlhom dni a ešte dlhšom večeri som polahky zaspala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára