piatok 1. júna 2012

25.časť

Sobotu som strávila celý deň s otcom. Išli sme do centra mesta a do obchodov. Kúpila som si toľko vecí, že sme museli kúpiť aj jeden menší kufor naviac. Ešte skoro ráno som dostala od Thomasa správu: "Prepáč, musím to zrušiť."
Nič viac, nič menej v nej nestálo a povedala som si, že už ma nič nerozhodí. No často počas prehliadok a nakupovania som naňho myslela a na dôvod prečo to zrušil, ktorý som nepoznala. Ani ho nezaujímalo či sem vôbec nastúpim v septembri.

Vo veľkých centrách a aj na uliciach v meste som videla plagáty skupiny One Direction, dokonca aj na londýnskych červených autobusoch boli veľké plagáty s ich tvárami. V jednom nákupnom centre s ich obchodom som si na pamiatku kúpila červený hrnček s názvom ich skupiny a tvárami. Otec na mňa prekvapene pozrel.
"Ty si ich fanúšik alebo čo?" Čudoval sa.
"To nie, ale pre mňa vlastne oni predstavujú Londýn. Pozri všade na tie plagáty. Keď sa pozriem na tento hrnček, hneď sa mi vybaví toto mesto, a to by mal pripomínať suvenír nie?" Odpovedala som popravde. Keď som videla, že otec si berie tiež hrnček s ich podobizňami, len s iným motívom, zdvihla som obočie a zasmiala sa.
"No čo?" Ohradil sa aj on so smiechom. Zdvihla som ruky akože sa vzdávam a išli sme ďalej, spolu s našimi naozaj originálnymi suvenírmi. Nine som kúpila vysoké conversky s motívom anglickej vlajky. Vybozkáva mi za ne aj nohy. Keď sme bývali spolu, často na internete hľadala práve tieto a keď som ich zbadala vo výklade, musela som jej ich zobrať. Na ulici bol stánok s ďalšími vecami pre turistov s motívmi anglickej kráľovskej rodiny. Obyčajné lacné biele tričko s podobizňou anglickej kráľovnej so svojimi psami som kúpila aj sebe aj Nine. Bolo to celkom vtipné. Do hotela sme prišli asi o šiestej večer. Hladná som nebola, pretože sme sa boli aj najesť a otec ma zobral aj do cukrárne, kde sme mali malú tortičku. Dala som si sprchu a zapla notebook. Prihlásila som sa na twitter aj na facebook. Chvíľku som si písala aj s Ninou a prezradila jej, že mám pre ňu prekvapenie. Napísala mi aj Vik, Adam a aj Nik. Po asi dvoch hodinách na internete som sa odhlásila. Z dnešného dňa som bola dosť unavená a tak som si zapla film Popoluška, kde hrá Selena Gomez. Bol to krásny film, ktorý poukazoval na to, že nikdy neviete s kým skončíte svoj život. No po filme, asi okolo desiatej večer keď som vypla notebook, z toľkej únavy som zaspala takmer okamžite.                                                                                                                                                                        

...

Na druhý deň som sa zobudila na zvuk otcovho budíka z vedľajšej izby. Pozrela som na hodinky vedľa postele a bolo pol deviatej. Vstala som a išla do kúpeľne, kde som si umyla zuby a vykonala rannú hygienu. Keď som vychádzala, otec už sedel za notebookom.
"Čo to robíš?" Opýtala som sa ho a nazrela mu ponad plece.
"Kontrolujem let, pôjdeme sa najesť a potom ideme baliť veci dobre?"
"Okej, idem sa obliecť a môžme ísť," odvetila som.
Obliekla som si úzke slim rifle, jemný volný biely sveter a členkové topánky. Vlasy som si stiahla gumičkou do chvosta a vyšla z izby. Otec práve vychádzal z kúpeľne a bral si zo skrine veci.

Lietadlo nám letí o tretej poobede. Po raňajkách sme si išli zbaliť veci. Mne to trvalo o trochu dlhšie, ako vždy. No o pol druhej sme už vychádzali z výťahu a mierili k recepčnej. Otec jej podával kreditnú kartu a podpísal nejaké papiere. Vrátili sme kľúče od izby a naložili svoje veci do kufra taxíka. Počas cesty autom som sa lúčila s mestom a nevedela sa dočkaj dňa, kedy sem priletím opäť. Už teraz mi chýbalo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára