streda 2. mája 2012

Úvod


Ahoj, volám sa Barbora. Kamaráti mi hovoria Barbi alebo v skratke B. Mám 16 rokov a chodím do prvého ročníka na konzervatórium kde študujem tanec. Tanec bol odmalička mojím veľkým snom a keď ma otec prihlásil v troch rokoch do baletnej školy vedela som, že to je to, čo chcem. Môj otec vlastní sieť autoservisov v okolí nášho mesta. Zarába dosť peňazí, ale občas má veľa práce a preto sa nevydíme niekedy aj celý deň. Ale snaží sa mi to vynahrádzať ako len môže. Mám taliansko-slovenské korene, kedže moja matka pochádzala z Talianska. Bohužiaľ moja mama zomrela pri pôrode.  

Milujem svojich starých rodičov z ktorými sa snažím tráviť čo najviac času. Každé leto a sviatky chodím do Toskánska, kde v malom mestečku bývajú starkí s maminej strany a s otcovými rodičmi sa výdam tak často ako to len ide, kedže bývajú v tom istom meste ako ja.  

Okrem otca, starých rodičov a rodiny, ktorá žije v Montepulciane z maminej strany nemám inú rodinu.  

Bi

Ale dosť už o mne. Toto je môj príbeh o tom, ako som spoznala najlepšieho priateľa, brata a zároveň človeka ktorí mi ukradol srdce a schoval ho navždy v tom svojom.  


Dodatok: S príbehom ma spája jedine meno a záľuba v tanci, iné je samozrejme moja fantázia. :) -B

2 komentáre: