sobota 12. mája 2012

8.časť


Kedže všetky známky sú už pouzatvárané a v utorok je koncoročné vysvedčenie, Nina nebude mať určite problém ísť so mnou do mesta, pretože sa bude musieť učiť. Keď som jej zavolala, výskala od radosti.  
"Teším sa!" Hovorila mi do telefónu.
"Dobre stretneme sa na zastávke o tretej?" opýtala som sa jej so smiechom. Býva blízko mňa, len o ulicu ďalej a na zastávku chodíme na tú istú.
"Jasne, pá." A položili sme.

Keď bolo 13:20, začala som sa chystať. Budem kupovať dosť vecí a chcem sa cítiť čo najpohodlnejšie, takže som sa rozhodla pre krátke ryflové šortky, obyčajné biele tričko, béžové balerínky a veľkú tašku. Vlasy som si zaplietla, na tvár naniesla len kricí krém a špirálu, zobrala peňaženku, kľúče, mobil, okuliare a vyrazila som z domu.
  


Po únavných 4 hodinách strávených behaním po obchodoch, som bola súca len ísť do postele. Domov som prišla o 20:00. Kopu tašiek som si zložila vedľa skrine. Kúpila som si toľko vecí, že by som si mohla vymeniť komplet celý šatník. Veci aj na daždivý Londýn, aj na slnečné Taliansko. Pár vecí som kúpila aj otcovi, čo sa určite poteší. Vliezla som do horúcej vane a relaxovala som. Po pol hodinke máčania sa vo vode som si ľahla na postel, zapla facebook a twitter a pustila si pesničky. Keď bolo už 23:15, rozhodla som sa, že si idem ľahnúť, nech neprespím celú nedelu. Hneď ako som zavrela oči, som zaspala.

V pondelok aj napriek mojej snahe, ktorú som zrealizovala tak, že som si dala budík na 11:00, som vstala o 13:30. Mali sme riaditeľské voľno z dôvodu, ktorý som už zabudla, no nerada preležím celý deň v posteli len kôli spánku. Keď som vstala, poukazovala som ocinovi jeho nové veci a bol rád, že som na neho nezabudla. Počkal na mňa kým vstanem a preto nejedol. Tak sme narýchlo objednali u Hoffera nejaké mäso s pečenými zemiakmi a šalátom.

Po obede som si bola ešte ľahnúť do postele spolu s notebookom a zapla som si film. Okolo 17:00 som sa rozhodla, že si pôjdem zabehať pri rieku. Dala som si krátke volné teplákové šortky, biele tielko a botasky. Vlasy som si dala do copu a zobrala som si ešte flašu vody.

V utorok ráno som tak trochu nestíhala. Bol deň vysvedčenia. Vstala som o 5:15 aby som sa stihla pripraviť. Vošla som do sprchy a umyla si aj vlasy, ktoré som si vyfénovala a z kulmou urobila veľké vlny, ktoré som zopla na bok hlavy. Na tvár som si dala make-up, na oči jemnú linku okolo očí a špirálu, a na ústa bledoružový rúž. Šaty som si pripravila dopredu a tak som si hneď z vešiaka zvesila ružové krátke šaty s volánikmi spolu z čiernym opaskom. Na krk a dekolt som si nastriekala parfum a na ruky som si dala ešte bižutériu. Obula som si čierne lodičky a do malej čiernej tašky som si vložila mobil, púder a rúž. Dolu ma už čakal otec, ktorý sa mi ponúkol že ma odvezie. Bola som mu zato veľmi vďačná, pretože som takto nechcela ísť do autobusu plného ľudí.



Keďsme už stáli pred školou, videla som kopu deciek vyobliekaných a natešených z posledného dňa pred prázdninami.  
"Maj sa zlatko," žmurkol na mňa otec za volantom.
"Ahoj," usmiala som sa a vystúpila z auta.

Pred školou ma už čakala Nina v krásnych čiernych prilahlých šatách a čiernych balerínkach. Tmavo hnedé vlasy mala nakučeravené a zopnuté vo volnom uzle. Objali sme sa a spolu s Viki, Tomášom a Adamom ktorí boli tiež krásne upravený, sme vošli do školy.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára