pondelok 7. mája 2012

4.časť


Zobudila som sa o jednej na obed. V hlave mi neskutočne hučalo a v krku som mala hotovú saharu.
Do kúpeľne som pomalým krokom prešla ešte zo zavretými očami. No keď som sa uvidela v odraze zrkadla, veľmi rýchlo som sa prebrala.

Na hlave som mala hotové hniezdo, očné tiene a maskaru som mala rozmazanú a k tomu veľké kruhy pod očami. Vliezla som do vane, aby som sa trochu zrelaxovala. Po hodinke vo vode, som vyliezla. Umyla som si zuby, nakrémovala tvár, vlasy dala do drdola a hneď som vyzerala lepšie.  

Keď som schádzala dolu schodmi počula som, ako otec už robí obed. Neskutočne dobre to voňalo. Aj keď do môjho žalúdka sa teraz zmestí asi len káva a veľká dávka vody.
"Dobré ránko," pozdravila som.
Otec sa zachechtal, "ako pre koho Barbor, kávu máš na stole," určite mu bolo jasné, že som neprišla domov v celkom triezvom stave.
"Och, vďaka," povedala som mu z vďačným výrazom na tvári. No najprv som si zobrala z poličky acylpyrín a napustila si vodu do pohára.
"Kedy si vlastne včera prišla?" opýtal sa ma otec, zatiaľ čo som si liala kávu ho šálky.
"Okolo pol tretej, a ty si mal aký večer?" Spýtala som sa ho a bolo mi zhruba jasné, čo povie.
"Ako zvyčajne, pozrel som si telku a išiel spať," odvetil mi.
"Nechcela by si mi pomôcť aspoň nakrájať zeleninu?" Dodal.  
"Jasné," vstala som a začala krájať mrkvu a zemiaky.

Ako tak som do seba dala aspoň zeleninovú polievku. Umyla som riad a ospravedlnila sa, že si idem ešte ľahnúť. No spať sa mi nedalo. Zapla som si notebook a na facebooku mi hneď blikla správa od Niny.
"No čau, spachtoš! :)"
"Ani mi nehovor, ešte stále mám zavreté oči :) .. počuj nechcela by si prísť ku mne? Chcela by som sa porozprávať."
"Jasné, do hodinky prídem."
Ešte som si popozerala novinky, na twitteri som odpísala pár kamarátom a vypla som internet. Pustila som si animák, zatiaľ čo som čakala na Ninu.
Ani nie o hodinu mi niekto zaklopal na dvere a vzápätí na to už vchádzala Nina. Mala na tvári okuliare a keď si ich dala dole, musela som sa zasmiať. Mala opuchnuté červené oči.
"Tak tebe môj výzor príde na smiech?" Povedala z hraným rozhorčením.
"Nie som na tom o nič lepšie," zaškerila som sa.
Ľahla si vedľa mňa a nazrela čo pozerám. Keď zistila, že pozerám film Udatné kuriatko, nechcite vedieť ako sa tvárila. Myslím, že nemala ďaleko k výbuchu smiechu.

Kecali sme o všetkom možnom asi dve hodiny, aj som zabudla o čom som sa chcela rozprávať, no nakoniec sa ma opýtala prvá.
"B, včera keď som tancovala, som ťa videla s Adamom," zaškerila sa, "vy spolu niečo máte?"
"Keď sme sa bozkávali bolo to fajn, ale nemyslím, že by mal záujem aj o normálny vzťah a ja tak isto," povedala som pokojne. Keď som videla, ako nadvihla obočie dodala som.
"Pozri, je pekný, milý, v pohode len že beriem ho len ako kamaráta, to je všetko."
"Chceš mi povedať, že chlapca ako on pošleš do čerta?" povedala nechápavo.
"Asi hej," keď videla že nič viac k tomu nedodám, pokrčila plecami.  

Rozprávali sme sa asi ešte 3 hodiny. Už bolo osem hodín večer keď som ju vyprevádzala von. Keď som jej ešte posledný krát zakývala, otec ma volal do obývačky kde sedel v kresle.
"Barbi, vieš že každé leto chodíme k starkím na prázdniny...," začal rozprávať.
"Áno," prikývla som a posadila som sa oproti nemu do sedačky.
"Kedže je začiatok júna, rezervoval som letenku."
"Letenku? Prečo len jednu?" Hneď som sa ho spýtala.
"Ideš tam na celý júl a vtedy mám vela zákaziek, ale posledný týždeň čo tam budeš, prídem a naspäť pôjdeme spolu, dobre?"
"Dobre teda," povedala som, bola som zvyknutá letieť aj sama, takže mi to problém nerobí.
"Ja ťa zaveziem na letisko do Schwechatu a z tadiaľ ti letí lietadlo o 5 ráno a babka s dedkom ťa budú čakať už na letisku v Taliansku," dodal.
"Okej, nemám s tým problém," zdvihla som sa, "oci, idem si už ľahnúť, som ešte unavená. Dobrú," dala som mu pusu na líce a išla do izby.
                                                                            ...

Nedela prešla v celku pomaly, ale v pondelok ráno som nestíhala. Kedže mi budík akosi zabudol zvoniť, zaspala som. Na žehlenie vlasov som nemala čas a tak som si ich dala do drdolu a do vlasov som si dala hnedú čelenku. Hned z rána už svietilo slnko a bolo teplo. Tak som si zo skrine vzala úzku sukňu, ktorá má pás na bedrách, obyčajné biele priliehavé tielko a na nohy som si obula balerínky. Do veľkej tašky som nahádzala knihy, veci na tréning, mobil a do ruky okuliare. V kuchyni som si naliala bylinkový čaj do mojej termosky, zobrala musli tyčinku, jablko a utekala som na autobus s modlením že ho stihnem.

Bolo už po vyučovaní a dnes som mala tréning len ja a Adam. Od piatkovej diskotéky sme sa spolu ešte nerozprávali a keď mi volal, tak som ho zrušila. Odpadli mi posledné dve hodiny, bolo 12:45, ale tréning sa nám začína až o 14:00. Nevadí, začnem skorej a počkám na Adama. 

V šatni som sa prezliekla do tielka, voľnej krátkej sukne, navrch som si dala ľahké priesvitné šaty a nakoniec som si obula ešte baletky. Išla som síce do menšej miestnosti, ale boli tu dostatočne veľké zrkadlá a parket stačil pre jedného. Do CD prehrávača som dala USB, pustila hudbu a začala sa rozcvičovať. Po hodine, keď som si precvičovala tanečnú zostavu so známeho baletného predstavenia, vo dverách stála nejaká osoba. Keď postava podišla bližšie, uvedomila som si, že to je Adam.



2 komentáre:

  1. skvelá kapča Barči :)
    teším sa na taliansko :P :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teším sa už na ďalšiu kapitolu :) je to fakt dobré :D

    OdpovedaťOdstrániť