sobota 5. mája 2012

3.časť


Na skúške sme boli asi dve hodiny. S Adamom sme si sadli, je úplne zlatý, ako aj všetci zo skupiny. Nika, naša mladá choreografka nám navrhla, aby sme jej ukázali nejaké kroky a kedže ja a Adam sme boli hviezdy programu mali sme ísť prvý. No super, neboli sme ani prezlečený akurát sme si vyzuli topánky a pustili nám hudbu. Narýchlo sme zostavili pár baletných zdvýhačiek a nejakú zostavu krokov. Ešte som si s nikým tak dobre nezatancovala. Všetci na nás hľadeli a dobre sa na nás bavili, keď sme skončili, vyslúžili sme si aj potlesk. Keď sme už odchádzali pribehla ku mne Nina.

"Boli ste spolu dobrí, to ste naozaj ešte spolu nikdy netancovali?" Opýtala sa.
"Nie, dokonca som ho myslím predtým ešte ani nevidela," povedala som pravdivo.
"No, tak či tak, aj profka na vás pozerala a vyzerala byť veľmi spokojná," usmiala sa na mňa.
Prichádzali k nám aj Viki spolu s Tomášom, ktorých tiež zobrali a držali sa za ruky. Drgla som do Niny a tá zdvihla jedno obočie, ale nič nepovedala len sa zasmiala.
"Čo sa smejete?" Opýtala sa Viki, ktorá stále držala Tomáša za ruku.
"Nič," povedala som s úsmevom, "od kedy ste vy dvaja spolu?" Viki básnila o Tomášovi už dobré dva mesiace.
"Od minulého týždňa," odpovedal Tomáš, usmial sa a pobozkal ju. Keď sme videli, že sa od seba neodlepia. Nina pokrčila nosom a brala ma preč.
"Tak sa majte!" Stihla som im ešte zakričať so smiechom.

Domov som prišla celkom svieža. Dala som si sprchu, spravila obed a užívala som si nič nerobenie pred notebookom. Mala som zapnutý Facebook a Twitter. Keď som znova zbadala plnú nástenku o nejakých One Direction, hneď ma prešla chuť a vypla som ho. Je to až chorobné ako sú na nich niektoré baby závislé.
                                                                         ...
Bolo asi okolo 21:00, keď mi volala Viki.
"Ahoj Vik," pozdravila som ju. No moc som ju nepočula cez hluk v ktorom bola.
"Bí, prídi do jedného klubu, sú tu skoro všetci. Pošlem ti adresu," kričala mi do telefónu. Povzdych.
"No, neviem. Nemám moc náladu...," zrazu ma prerušil akýsi chlapčenský hlas.
"B? Ahoj príde aj Nina." povedal mi Adam cez Vikin mobil.
"Dobre, pošlite mi adresu a prídem do hodinky," odpovedala som bohvie komu, kedže sa tam už Vik hádala aby jej dali mobil naspäť.

Ani nie za minútu mi došla sms s adresou. Fajn, tak ešte zavolám Nine. Po pár sekundách zdvihla.
"Ahoj, prepáč chystám sa. Ideš aj ty však?" určila som z jej hlasu, že sa veľmi teší.
"Jasné idem, prídeš ku mne a pôjdeme spolu?" opýtala som sa v nádeji, že bude súhlasiť. Nechcelo sa mi ísť samej.
"Dobre za trištvrte hodinu prídem. Pá," a zložila.

Rýchlo som vbehla do kúpeľne, pričom som sa zrazila na chodbe s otcom, ktorý práve prišiel domov, povedala som mu, že sa idem chystať do mesta a teraz nech ma račej nevyrušuje. 

Dala som si rýchlu sprchu pričom som použila parfúmovaný sprchový gél a umyla si aj vlasy. Pokým mi ešte kvapkala z vlasov voda, naniesla som si make-up, púder a lícenku. Na oči som si dala dymové líčenie, na mihalnice som si naniesla špirálu a na pery jemný odtieň broskyňovej farby. Vlasy som si vyfénovala, vyžehlila a nechala rozpustené.

Pred skriňou som stála už asi 10 minút a stále som sa nevedela rozhodnúť čo si mám obliecť. Nič mi nešlo dohromady, až mi oči padly na ružovo-čierne krajkové minišaty. Keď som si ich obliekla, ich vrchný korzet mi robil plný dekolt, k nim som si obliekla koženné bolerko a na nohy dala čierne členkové topánky na vysokom opätku s otvorenou špičkou. Do listovej čiernej koženej kabelky som si dala mobil, peniaze, kľúče, púder a rúž. Pred domom už trúbilo auto. To bola Nina s taxíkom.



Keď som zišla dole, otec ma zastavil, až som si myslela, že mi prikáže sa prezliecť.
"Uži si to a dávaj si pozor. Kedy prídeš?" Spýtal sa ma prekvapivo pokojne.
"Zrejme niekedy ráno, neboj budem si dávať pozor," povedala som mu z úsmevom.
Otec si ma prezrel od topánok až po môj výstrih. Cítila som ako sa červenám. Len si odkašlal a povedal: "Vyzeráš krásne," a dal mi pusu na rozlúčku. Taxík zatrúbil znovu.
"Prepáč, musím už ísť. Ahoj," pozdravila som a vybehla z domu.

Keď sme dorazili pred klub a vystúpili z auta, bola som rada, že som išla. Aspoň sa odreagujem. Už pred vchodom bolo počuť hudbu. Vonku na náš už čakala Viki s Tomášom. Objali sme sa s nimi a vošli do vnútra bočným vchodom. Spýtala som sa, ako je to možné, no Tomáš mi len povedal, že si nemám robiť starosti, že sa pozná s majiteľom klubu. Bolo mi to v podstate aj jedno.

Zaviedli nás spolu s Ninou do boxu kde sedel Adam, Majo a ďalší dvaja chalani, ktorých som nepoznala a spolu s nimi, tam boli aj dve dievčatá, ktoré boli Adamove spolužiačky. Keď zbadali, že sme prišli, Majo sa vybral hneď za Ninou, spýtal sa jej, či by si nešla zatancovať a keď sa brali preč, všimla som si, ako sa na mňa pozerá Adam.

Postavil sa. "Vyzeráš úžasne, ideš si zatancovať?" opýtal sa z úsmevom.
"Jasné," opätovala som mu úsmev, odložila si tašku, a keď ma chytil za ruku predierali sme sa davom do stredu parketu.

Tancovať s Adamom bolo úžasné. Keď pustili moju obľúbenú pesničku trochu som zostala prekvapená, keď si ma pritiahol k sebe a chytil ma za boky. Citíla som jeho dych pri uchu a hneď na to aj jeho pery. Otočil ma tvárou k nemu a začal ma bozkávať. Bola som v šoku, no neodtiahla som sa. Popri bozkávaní pustili sladký dym a tá kombinácia bola ohromujúca. Keď sa odtiahol, usmial sa na mňa.



1 komentár:

  1. To som vážne, ale vážne zvedavá ako to bude pokračovať !!!! :D
    p.s. chybičky, aj tá čo sme rozoberali v škole :D :D :P

    OdpovedaťOdstrániť