piatok 4. mája 2012

2.časť

Bude tancovať jedna dvojica (chlapec - dievča) a s ňou ešte desať tanečníkov. Bude to zmes baletu a street dancu presne ako vo filme.

Keď som zbadala moje meno napísané ako jedno z dvoch mien vybratých za dvojicu nevydala som ani jediný hlások, len som nechápavo hľadela na zdrap papieru. Nikdy som si nemyslela, že ma vyberú na miesto, ktoré by chcelo každé dievča zo školy. Áno, netancujem zle, dokonca ma učitelia chvália za môj výkon, ale myslím, že sú tu aj lepšie tanečníčky. Myslela som si, že budem rada keď sa v tom predstavení čo len mihnem. Hneď vedľa môjho mena bol napísaný nejaký Adam z 1.C. Nijakého Adama z prvého ročníka nepoznám tak som zvedavá aký bude. Ďalej som si všimla, že je tam napísaná skúška na dnes na 13:00 v sále 5A. Super, takže ešte mám aj skrátené vyučovanie. Keď som sa konečne prebrala s pár sekundového tranzu šťastne som vykríkla.

"Ninoč! Neverím tomu, .." nevedela som čo viac povedať.
"Ty máš ale šťastie. Veľmi ti to prajem," široko sa na mňa usmiala a objali sme sa.
"A ty si sa tam dostala?" Uvedomila som si, že vlastne aj Nina sa zapísala.
"Jasné, som medzi prvými desiatimi tanečníkmi," povedala a videla som aká je šťastná.

Bože zabudla som úplne na čas. Za 5 minút zvoní a ešte som neni ani v šatni a ani prezlečená.

"Musím bežať na hodinu. Vidíme sa asi až na tej skúške. Pa," rýchlo som jej zakričala. Bežala som po chodbe, prebehla okolo jedálne a zastavila som až pred dverami do šatne. Trochu som sa rozdýchala. Keď som vstúpila, okolo už pobehovali baby napoly oblečené.

"Ahojte," povedala som trochu hlasnejšie cez hluk.
"Ahoj, B!" Každá ma po svojom pozdravila.
"Ponáhľaj sa," povedala mi Viki, ktorej čierne dlhé vlasy trčali na všetky strany. "A podľa výrazu Gregušovej si nemyslím, že má dobrú náladu a vieš čo robí ak chodíme neskoro," dopovedala keď videla, že sa nechystám ponáhľať.

No mne to bolo jedno. Tento deň mi nepokazí ani pohľad na kričiacu učiteľku.
Rýchlo som si vytiahla cvičky zo skrinky, prezliekla sa do elastického tielka a legín a dala si navrch ešte volné tričko z veľkým výstrihom. Keď som si urobila drdol zo šatne už vychádzali posledné dievčatá. Aj keď som sa trochu oneskorila, učiteľke to bolo zjavne jedno. Keď som sa pozrela na Viki a moju tvár by ste prečítali asi ako "Hovorila si niečo?", len pokrútila hlavou a zasmiala sa.

Zvyšok doobedia prebiehal v celku pokojne. A keď bolo už 12:50 a išla som na skúšku, dobehla ma Nina.

"Už sa neviem dočkať!" Povedala celá zapálená. Len som sa usmiala a keď sme prišli pred veľké dvojité dvere, vchádzalo tam už pár ľudí. Vošli sme a bola to naozaj krásna sála. Bola priestranná a po celej jednej stene boli len zrkadlá. Profesorka tu ešte nebola. Pozrela som na hodinky a bolo 12:58. Všetci tu už boli okrem jedného človeka, ako som napočítala. Keď som rozmýšľala kto môže chýbať, vošli dvaja ľudia. Bola to mladá učiteľka spolu s chlapcom, ktorý kráčal k našej skupinke v strede miestnosti a privítal sa s pár ľuďmi.

Profesorka sa nám predstavila a kedže má len niečo cez 20 rokov, povedala aby sme jej tykali. No, keď povedala aby dievča menom Barbora a chlapec Adam predstúpili, bola som trochu nervózna. Keď som kráčala spolu s Adamom pred skupinu, uvedomila som si, že to je ten istý chlapec čo prišiel s učiteľkou tesne pred začiatkom hodiny.

Oči mal čiernej farby, tak isto aj vlasy, mal štíhlu postavu, široké ramená a pod jeho obtiahnutým bielym tričkom som videla aj zvyšok jeho vypracovaného tela ktoré nabral určite veľa rokmi tancovania a cvičenia. Bol veľmi pekný. Keď si všimol že si ho obzerám, usmial sa na mňa. Usmiala som sa tiež a keď sme prišli pri učiteľku, povedala, že z nás bude zaujímavá dvojica.  

Kedže to bola prvá hodina skúšok, iba nám rozprávala o tom, ako si predstavuje celé vystúpenie, choreografiu a že by bola rada, aby sme sa zapájali aj my do zostavy krokov a prichádzali z nápadmi. Povedala, že ja a Adam budeme mávať hodiny naviac a sami, a dala nám rozvrhy skúšok. Keď som videla, že budeme mať skúšky aj v sobotu a okrem toho cez týždeň každý deň poobede, už teraz som bola unavená. No aj tak sa neviem dočkať. Tiež nám hovorila, že na predstavenie prídu aj zahraniční zástupcovia z tanečných škôl, čo je šanca že si ma niekto všimne a moje roky driny sa mi vyplatia.




3 komentáre: