utorok 22. mája 2012

18.časť


Zvraštila som obočie a myslela som, že asi odpadnem. Oči mi išli vybehnúť s jamiek. To sa mi musí snívať. Keď som vyšla a prechádzala tentoraz radšej druhou stranou k môjmu miestu, cítila som na sebe jeho pohľad. Na twitteri som si otvorila jeho fotky, aby som si to overila, ale mala som pravdu. Ten druhý chlapec, bože ako sa volá? Rýchlo som si našla jeho meno. Áno bol to Niall Horan a kučeravý chlapec bol Harry Styles. Pozrela som cez miestnosť a videla som, ako si tiež nasadil slúchatká a mal zavreté oči. Vedľa neho som videla zvyšných chlapcov zo skupiny. Bolo mi už jasné prečo bol na letisku ten ošiaľ. Srdce mi búšilo, ani neviem prečo. Rozhodne ma nechytali hysterické záchvaty, to určite nie, veď som neni ich fanúšik a sú mi v podstate ukradnutí. Ale prečo sa mi musel stať ten najväčší trapas práve pred celosvetovo známou hviezhou? Keď toto poviem Nine, ani mi neuverí. Do pristátia zostávali nejaké dve hodiny. Vypla som notebook a pustila si pesničky.

Zo spánku ma zobudila letuška. Keď som otvorila oči, povedala mi, aby som si zapla pás kôli pristávaniu. Otec ho mal zapnutý stále, takže pokojne spal.

Keď sme už pristáli a ľudia vystupovali, všimla som si, že chalani sú tu už neni. V letiskovej hale bol ten istý ošiaľ ako v Mníchove, iba že omnoho väčší. Tie pištiace dievčatá mi už začínali liesť na nervy, no po hneve sa vo mne vystriedal smiech. Prestala som sa tým zaoberať a prvý krát som si všimla krásne Londýnske letisko.

Na taxík sme čakali asi 20 minút. Keď sme už nastúpili, otec podal šoférovi papierik, kde bola adresa nášho hotela.

Po asi pol hodine sme konečne zastali. Hotel bol takmer v centre Londýna. Bol to veľmi pekný, malý hotelík. Izbu sme tu mali rezervovanú až na zajtra, takže ak nebude nič voľné, budeme musieť ísť na jednu noc inam. Prišli sme na recepciu a zatiaľ čo sa otec rozprával s pracovníčkou za pultom, obzerala som si krásnu vstupnú halu. Samý mramor a pekné červené koberce. Z môjho pohľadu bol na ľavej strane vchod, v strede išlo dvojité schodisko po oboch stranách smerom hore, na pravej strane boli dva výťahy a za nimi boli dvojité dvere niekam do ďalšej miestnosti. Keď si otec bral kľúče od mladého dievčaťa, vydýchla som si. Kufre sme si naložili na prevozný vozík a zamierili k výťahu. Okolo prechádzali ľudia rôznej kultúry. Videla som muža v obleku s telefónom v ruke, ale aj ženu v pestrých indických šatách ovešanú zlatými šperkami. Tento hotel nám odporučil otcov kolega. Mal štyri hviezdičky, no otec bez problémov povedal, že zaplatí tú cenu, ktorá nebola ani vysoká. Nechcel spať v nejakom hostely na okraji mesta. Budeme tu týždeň a chcel si to tu užiť ako normálnu dovolenku.  

Keď som otvorila dvere do našej izby, bola som milo prekvapená. Boli to dve izby plus kúpeľňa. Myslela som si, že budem s otcom v jednej posteli, no keď som zistila, že budem mať vlastnú izbu, od nadšenia som zvýskla. Zabrala som si druhú izbu, do ktorej sa vchádza z tej prvej. Na ľavej strane bol balkón s bielymi závesmi na ktorých boli ešte ťažké zelené spojené zlatou sponou. V strede izby bola postel ktorá nebola dosť veľká pre dvoch, ale pre jedného bola veľká až až. Bola to vysoká, mäkká typicky anglická postel. Pri jej nohách bol malý podlhovastý stolík, kde bolo pár praliniek na malom podnose. Na pravej strane bola tmavo hnedá skriňa, vedľa nej komoda a nad ňou bolo podlhovasté zrkadlo. Nábytok bol v tom istom štýle, bol tmavý a pripomínal tak trochu typicky starý štýl. Steny boli bledo béžové a ten kontrast bol krásny. Do kúpeľne sa vchádzalo z prvej izby. Bola tam vaňa, záchod a umývadlo so zrkadlom. Kúpeľňa mala tiež malé okno s bielym závesom. Kufre, ktoré som mala ešte pri dverách, som si zobrala do izby. Uvedomila som si, že som si ešte nepozrela výhľad z okien a keď som otvorila balkónové dvere a vyšla na vzduch, ten výhľad mi vyrazil dych. Naša izba bola umiestnená v prednej časti hotela, takže som videla vchod, okolo som videla staré budovy ktoré som si zdola nevšimla. Nočný Londýn je naozaj krásny. Boli sme na štvrtom poschodí a keď som si všimla v diaľke osvetlený Big Ben, zavola som otca.
"Takže sa ti tu páči?" Opýtal sa ma.
"Že sa pýtaš, je to tu krásne. Naozaj," odpovedala som z úsmevom a znovu sa zahľadela na tú krásnu scenériu.
"To som rád, ale mali by sme ísť už spať." Pozrela som sa na hodinky na ruke a bolo pol druhej ráno.
"Dobrú noc," zaželal mi otec a zatváral dvere mojej izby. Bola som natoľko unavená, že som sa ledva stihla prezliecť do pyžama a už som zaspala.  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára